Friday, February 20, 2009

Break/Intervalo

Este blog está ausente até 01 de março.
Vejo vocês em uma semana!
This blog will have a break till March 1st.
See you all in a week!

3 comments:

Gaëlle said...

Estou com saudades! Volta logo :0(

Anonymous said...

Eu também com saudades

Anonymous said...

לחברה שלך יש יומולדת? משתתפים בצערך. בנים – 10 מתנות שאסור לקנות, בנות – טקבקו לנו מה כן, אחרת איך הם ידעו?




1. בושם
לקנות לחברה שלך בושם זה גם לגמרי לא מקורי, וגם עלול להיגמר במפח נפש. יש מספיק בנות שמשתמשות באותו בושם מגיל 12 עד גיל 112, וממש, אבל ממש לא מסוגלות לחשוב על עצמן מריחות אחרת. אה, ואפילו עוד יותר גרוע – דאודורנט. אתם יכולים לצחוק, אבל היו מקרים מעולם.


2. לנז'רי

יומולדת זה בשביל לצ'פר אותה, לא אותך (תמונות: ShutterStock)תחתונים וחזיות סקסיים עם תחרה, מלמלה, ושאר סרטים שנקשרים מי-יודע-איפה, זה דבר שצריך למדוד. גם אם אתה מסוג הבנים שיודעים את מידת החזייה של החברה שלהן זה לא מספיק – מידות יכולות להיות שונות, הגזרה יכולה להיות שונה, ואין דבר יותר מבאס ומפדח מלקבל דבר כזה שלא נראה עליך טוב, ועכשיו את צריכה למדוד מול מישהו ושגם הוא יראה כמה זה לא יושב עליך. חוץ מזה, זה גם סליזי, וגם קצת לתת מתנה לעצמך, לא לה.


3. ספר
אמא שלנו קונה לנו ספר, דודה שלנו קונה לנו ספר, כשעשינו ניתוח שקדים ושכבנו בבית חולים קיבלנו ספר. מתנה צריכה להיות מושקעת ולהיראות כאילו חשבת עליה עד שיצאת מדעתך, לא כאילו הלכת לצומת ושאלת את המוכרת מה הכי הולך היום.


4. דיסק
כמו ספר, ועוד אפשר להוריד בחינם, אז בכלל.


5. נרות
כל הקטע הזה של מתנות סטריאוטיפיות זה מה זה לא מגניב. אם אני בחורה אז אני אמורה לשמוח כשאני מקבלת נרות ריחניים? שמנים ארומטיים? כאילו, מה נראה לכם שעושים עם הנרות האלה בדיוק?


6. סבונים וקרמים

מה עושים עם סבון בצורת לב?לקבל חבילת סבונים ושמנים לגוף מהחברה הכי טובה שלך זה גרוע מספיק. לחשוב שהחבר שלך אשכרה הלך לללין וביקש מהמוכרת שתסדר לו סלסלת מתנה שתראה ממש יפה ותעלה עד 150 שקל, זה כבר ממש דכאון. באופן כללי אין מה לעשות עם רוב הדברים האלו (כאילו, מלח ריחני לאמבטיה? כמה פעמים עשיתם אמבטיה השנה?), ובאופן פרטי זה בדיוק כמו הנרות מהסעיף הקודם – מה הקטע?


7. משהו עם הדפס
לקבל ספל, חולצה, שעון או מצעים עם התמונה של שנינו ביחד זה מעורר בחילה, ועם התמונה שלך לבד זה מעורר שאלות, כמו האם אתה באמת הבחור שאני רוצה להעביר איתו את השנים הטובות ביותר שלי. זה פתטי, זה אידיוטי וזה משהו שקונים לסבתא ליום הולדת 55.


8. בגד שהוא לטעמך, לא לטעמה

שמלה זאת מתנה יפה, פשוט תבחר אחת שהיא אוהבתחברה שלך הולכת עם שמלות צנועות ואתה מת שהיא תדפוק מיני אדום עם גב פתוח? חברה שלך מגזימה עם המחשופים ואתה מעדיף אותה בחולצה מכופתרת ובלי בנים שיציצו לה בציצים? בעיה שלך. לקנות למישהי בגד שאתה אוהב והיא ממש לא זה גם מעליב, גם מתנה שמיועדת בעצם לך, וגם בזבוז, כי היא בחיים לא תלבש את זה. לא חבל?


9. שובר מתנה
אם אתה לא מסוגל להשקיע שעה מהחיים שלך בלחשוב על מתנה יפה לקנות למישהי, ובטוח ששובר מתנה לזארה ישמח אותה כי היא תוכל לבחור מה שבא לה – יותר טוב שלא תקנה לה מתנה בכלל.


10. משהו פרקטי שהיא באמת צריכה
זה שחברה שלך בדיוק התבכיינה על זה שהאופניים שלה נשברו או על איך אין לה דיסק און קי 2 מגה, לא אומר שאתה זה שצריך לקנות לה את זה. מתנות פרקטיות הן משהו שמבקשים מסבא וסבתא כשהם שואלים מה את רוצה. אף אחת לא רוצה שהחבר שלה יקנה לה סוללה לפלאפון במקום זאת שכבר לא עובדת או נעלי ספורט מכוערות לחדר כושר. זה לא רומנטי, זה לא סקסי, וזה לא מראה על השקעה. או מחשבה. או רגש, לצורך העניין
טוב יש לך רעיון מה כן קונים

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...